Amish & Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van severijn-fix - WaarBenJij.nu Amish & Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van severijn-fix - WaarBenJij.nu

Amish & Washington

Door: Elina

06 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Voici la suite de notre voyage, Lancaster et Washington.
A Lancaster, il y a beaucoup d'Amish! Et a Washington, nous avons pu adrmirer la maison blanche, le capitole, le cimetière où est enterré Kennedy et où se trouvent tous les mémoriaux.

In Lancaster County wonen veel mensen van de Amish gemeente. Ze leven nog deels zoals 300 jaar geleden. Geen auto's maar buggies (paard en wagen), geen electriciteit maar de meesten gebruiken wel diesel en gas om moderne apparaten te kunnen gebruiken zoals koelkast en landbouwwerktuiden. Geen tv, pc of internet!
In Washington zijn we naar de Arlington begraafplaats geweest waar o.a. de gehele Kennedy familie begraven ligt. Verder hebben we natuurlijk het Witte Huis, het kapitool en verschillende memorials bezocht/gezien.